RÀFTING

El ràfting està considerat como una de les activitats més populars entre els esports d’aigües braves. Es tracta del descens pel riu utilitzant  una embarcació pneumàtica.  Amb l’ajuda dels rems i del guia baixarem pel riu alegrement, superant obstacles tals com onades, rulos i passatges estrets.

Gràcies a l’estabilitat de la barca es pot baixar per trams de riu amb certs passos de dificultat encara que no tinguem cap experiència ni coneixements previs. La forma física tampoc es rellevant. Per tot això el ràfting és una activitat completament segura i divertida per compartir entre amics o famílies.

ON ES REALITZA EL DESCENS

Riu Noguera Ribagorçana. El Pont de Suert. Pirineus de Lleida.

Iniciació. Riu de classe 2 amb passos puntuals de classe 3, en una escala de 5. Molt divertit i emocionant, en un escenari de gran bellesa. No es precisa una condició física determinada. Durant  l’època d’estiu és un riu amable i poc perillós. El poc cabal i la seva poca profunditat fan que sigui un riu idoni per a tot tipus de clients, sobretot per iniciar-se.

A partir de 6 anys, sempre que vagin acompanyats d’un progenitor o tutor.

Saber nedar.

12 km.

HORARI

Realitzem 2 descensos diaris: al matí a les 9,30 h i a la tarda a les 15,00 h., hora de trobada a la base, ECEM Escola de Muntanya, on us donarem tota la informació prèvia.

DURADA ACTIVITAT

Mitja jornada, al matí, de 9,30 h a 13,00 h i a la tarda, 15,00 h a 18,30h, aproximadament, 1,30 h a l’aigua més el temps d’equipar-nos, anar amb vehicle fins el punt d’inici del ràfting y rebre explicacions de seguretat i tècniques de progressió durant el descens per part dels guies.

Guies professionals titulats, equips de neoprè complets, armilla  salvavides, casc, bot de ràfting, rem, escarpins de neoprè amb sola, assegurances d’accidents i de responsabilitat civil, IVA i el transport de l’activitat.

Banyador, tovallola i protector solar.

Disposem d’àmplia zona verda amb Pàrking privat, vestuaris i dutxes.

Menors de 6 a 12 anys: 40,00 €. Adults: 45,00 €

Disposem de servei fotogràfic.

La temporada de Ràfting  és a partir del mes de maig fins a primers de setembre.