Ref:
BARRANC DE RIO BLANCO - Iniciació

DESCRIPCIÓ DE L’ACTIVITAT

El descens de barrancs és una pràctica esportiva que consisteix en la progressió per barrancs o lleres de torrents o rius de muntanya que realitzem a peu, nedant o saltant,  utilitzant diferents tècniques i materials propis  ben diferenciats. Tot plegat en un entorn natural espectacular, amb unes formacions rocalloses increïbles produïdes pel pas del temps. Cal entrar en el seu interior i fluir amb l’aigua. El barranc de Río Blanco és perfecte per a la iniciació amb tobogans, salts no obligats i molt aquàtics, curts, estètics i divertits per passar unes bones hores sense que es faci llarg. El recorregut del barranc és de 300 metres i es tracta d’una activitat completament segura i divertida per compartir entre amics o famílies.

ON ES REALITZA EL DESCENS

Río Blanco. Bonansa. Pirineus.

DIFICULTAT

Iniciació. Curt. Per a una primera experiència i recomanat per a famílies. Molt divertit i emocionant, en un escenari de gran bellesa. Els salts no són obligats.

EDAT

A partir de 6 anys, sempre que vagin acompanyats d’un progenitor o tutor.

REQUISITS MÍNIMS

Saber nedar.

PUNT DE TROBADA

ECEM Escola de Muntanya.

RECORREGUT

300 metres

HORARI

Realitzem descensos a diari al matí a les 9,30 h., hora de trobada a la nostra base ECEM Escola de Muntanya. Allà us donarem tota la Informacion prèvia.

DURADA ACTIVITAT

Mitja jornada, al matí de 9,30 h a 13,00 h. aproximadament 1 hora a l’aigua més els temps per equipar-nos, desplaçar-nos al punt d’inici del barranc, rebre les explicacions sobre seguretat i tècniques de progressió durant el descens per part dels guies,  recorregut a peu, 10 minuts i retorn al cotxe, 5 minuts.

INCLÒS EN EL PREU

Guies professionals titulats, equips de neoprè complets, casc, escarpins de neoprè sense sola rígida, assegurances d’accidents i de responsabilitat civil, IVA.

MATERIAL QUE HA DE PORTAR EL CLIENT

Calçat per poder mullar que protegeixi els peus i que no puguem perdre, tipus esportiu o similar i un altre calçat de recanvi per tornar secs de peus. Banyador, tovallola i protector solar.

INSTAL·LACIONS

Disposem d’àmplia zona verda amb Pàrking privat, vestuaris i dutxes.

PREUS

Menors de 6 a 12 any: 35,00 €. Adults: 42,00 €

Disposem de servei fotogràfic.

La temporada de barrancs 2020 és a partir del mes de maig fins a primers de setembre.

Formulari de contacte

* camps obligatoris